GEANNULEERD

Naar aanleiding van de persconferentie van gisteravond hebben besloten het evenement bij Trefpunt Laakhage niet door te laten gaan. Hoe jammer we het ook vinden!

Het lijkt ons momenteel het beste voor iedereen om het evenement uit te stellen. Zodra het coronavirus onder controle is en de coronamaatregelen soepeler zijn, zullen we opnieuw een uitnodiging sturen.

Persuitnodiging: feestelijke ingebruikname warmtepomp buurtcentrum Molenwijk door wethouder

Op woensdag 9 december wordt de nieuwe warmtepomp in buurtcentrum Trefpunt Laakhage feestelijk in gebruik genomen door wethouder Liesbeth van Tongeren en Bies Sewnaran Sukur, de voorzitter van het bestuur van Trefpunt Laakhage. Dit maakt het gebouw nóg duurzamer dan dat het al was.

Een feestelijk moment

Tussen 14:00 en 15:00 uur wordt naast de feestelijke ingebruikname van de warmtepomp ook door de wethouder, Bies Sewnaran Sukur, Heleen Weening ( directeur Duurzaam Den Haag), Tom Golder ( buurtman Molenwijk/Puntpark ) kort iets verteld over de warmtepomp, de totstandkoming van het verduurzamen van het buurtcentrum en wat het betekent voor de buurt. Daarnaast wordt er een toer door het pand gegeven, waarbij ook het eerder geplaatste warmteplafond en de zonnepanelen worden laten zien.

Trefpunt Laakhage is als een van de eerste duurzame gebouwen in de Molenwijk een voorbeeldfunctie voor de hele wijk. Het plaatsen van de warmtepomp is weer een grote stap in het volledig verduurzamen van het buurtcentrum.

U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn!

Woensdag 9 december

14:00 tot 15:00 uur

Verwachte tijd openingshandeling: 14:30 uur

Trefpunt Laakhage, Peilstraat 67, 2516 RG Den Haag