295413 jan%20schinkelshoek%20koninklijke%20onderscheiding d0983f large 1541664448

Voorzitter Raad van Toezicht Duurzaam Den Haag koninklijk onderscheiden

Den Haag 8 november 2018 - Op woensdag 7 november ontving Jan Schinkelshoek, voorzitter Raad van Toezicht Duurzaam Den Haag, een Koninklijke Onderscheiding uit de handen van de minister-president Mark Rutte. Schinkelshoek is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Hij ontving de onderscheiding onder meer voor zijn inzet voor Stichting Duurzaam Den Haag.

Inzet voor een duurzaam Den Haag

Sinds 2013 is Jan Schinkelshoek voorzitter van de Raad van Toezicht van Stichting Duurzaam Den Haag. De stichting heeft als doel het initiëren, stimuleren en versterken van de duurzame ontwikkeling van de stad Den Haag. Duurzaam Den Haag ondersteunt bewoners en ondernemers bij het realiseren van nieuwe initiatieven en maakt duurzame initiatieven vanuit de stad zichtbaar.

In de rol van voorzitter heeft Jan Schinkelshoek de afgelopen jaren bijgedragen aan de continuïteit en de ontwikkeling van Duurzaam Den Haag. De stichting feliciteert Jan Schinkelshoek met het eerbetoon.

'Ik ben er trots op dat Jan onze voorzitter is. En belangrijker nog, ik ben blij dat hij als ‘Mensch’ het werk van Duurzaam Den Haag ondersteunt.'

Heleen Weening, Directeur Stichting Duurzaam Den Haag

__________________________________________

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Charlotte Bos, persvoorlichter Duurzaam Den Haag: 06 - 106 531 53.