Persuitnodiging

1 maart: Verkiezingsavond duurzaamheid en Haagse Krach – ondernemers en bewoners in gesprek met lijsttrekkers

Den Haag 22 februari 2018 – Donderdagavond 1 maart organiseert Duurzaam Den Haag van 19.00 tot 21.00 uur een verkiezingsavond in het Nutshuis. Deze avond staan de ideeën van Haagse bewoners en ondernemers centraal. De vertegenwoordigers van acht politieke partijen zullen aanwezig zijn om met hen, en met elkaar in gesprek te gaan over vier duurzaamheidsthema’s. Met de Debatmeesters, live muziek en een drankje wordt het een informatieve gezellige verkiezingsavond.

Thema’s

1. Schone energie

2. Groen in de wijk

3. Haagse Krach, ruimte voor lokale initiatieven van onderaf

4. Duurzaam ondernemen

Aanwezige politici

- Karsten Klein namens CDA

- Pieter Grinwis namens ChristenUnie/SGP

- Robert van Asten namens D66

- Arjen Kapteijns namens GroenLinks

- Rachid Guernaoui namens Groep de Mos/Hart voor Den Haag

- Joris Wijsmuller namens Haagse Stadspartij

- Martijn Balster namens PvdA

- Boudewijn Revis namens VVD

Inloop: 19.00 uur

Gesprek: 19.30 – 20.30 uur

Borrel: 20.30 – 21.00 uur

Nutshuis, Riviervismarkt 5, Den Haag.

Aanmelden

Ben je van plan de avond bij te wonen? Dan graag even aanmelden bij Charlotte Bos, mail naar charlotte@duurzaamdenhaag.nl of bel 06 – 10 65 31 53 .