Persuitnodiging

Kom naar de prijsuitreiking van de Haagse Supersteenbreker 2016

Vrijdag 31 maart wordt bekend welke Haagse burger of organisatie de Haagse Supersteenbreker 2016 is. Oftewel wie heeft er tussen 2012 en 2016 het meest gedaan om een versteende tuin of omgeving te vergroenen. De drie prijswinnaars worden bekendgemaakt om 17:45 uur bij het Duurzaam Den Haag Loket op de 3 etage van de Centrale Bibliotheek.

Wat: Uitreiking Haagse Supersteenbreker 2016

Waar: 3e etage Centrale Bibliotheek, Spui 68

Wanneer: Uitreiking is om 17:45 uur

Ben je van plan langs te komen?

Meld je aan door een mail te sturen naar anouk@duurzaamdenhaag.nl of bel 06 46 07 44 34. Vrijdag tussen 9:00 en 13:00 kan je bellen met Edwin Cornelissen: 06 16 49 95 48.

Operatie Steenbreek

De Super-steenbreker maakt deel uit van de campagne Operatie Steenbreek. Operatie Steenbreek is een landelijke campagne die de verstening van de stad tegengaat door acties te organiseren waarbij bewoners en bedrijven (tuin)tegels kunnen omruilen voor gratis planten. De Haagse campagne wordt uitgevoerd door Duurzaam Den Haag. Operatie Steenbreek 2016 was een groot succes: Den Haag won de Operatie Steenbreek trofee door de verscheidenheid aan acties en het aantal omgeruilde tegels. In 2016 zijn er maar liefst 87.842 tegels omgeruild voor gratis planten! Duurzaam Den Haag voert Operatie Steenbreek uit in opdracht van de gemeente Den Haag.

Meer informatie?

Bezoek de website: www.duurzaamdenhaag.nl/operatiesteenbreek of neem contact op met edwin@duurzaamdenhaag.nl

De uitreiking van de Haagse Supersteenbreker op 31 maart is een samenwerking van de gemeente Den Haag, Stichting Mens en Tuin, Stichting Roof Update, House of Green en Duurzaam Den Haag.