PERSUITNODIGING 2 oktober 2015  - 15:00

Startschot Haagse Krach 1000: grootste participatiebijeenkomst over duurzaamheid ooit gehouden

DEN HAAG - Duurzaam Den Haag organiseert op zaterdag 31 oktober de Haagse Krach 1000 in de Fokker Terminal. De HK1000 is de grootste participatiebijeenkomst rond duurzaamheid ooit gehouden in Nederland. Duurzaam Den Haag gelooft dat mensen de drijvende kracht zijn achter de duurzame ontwikkeling van de stad. Daarom nodigen we 1000 Haagse bewoners en ondernemers uit om samen in gesprek te gaan over hoe ze de stad nog mooier kunnen maken. Doel: 100 ideeën bundelen en daadwerkelijk uitvoeren met ondersteuning van Duurzaam Den Haag.

Persborrel HK1000

Om iedereen een gelijke kans op deelname te geven worden er uitnodigingen verstuurd naar inwoners en ondernemers die zijn geloot uit het kies- en handelsregister. Zij ontvangen op 2 oktober een uitnodiging van burgemeester Van Aartsen voor de HK1000.

Dezelfde dag zullen Heleen Weening (directrice Duurzaam Den Haag) en Jaap Bierman (CEO HTM, partner HK1000) het startschot geven voor de inschrijving van de HK1000 en de gelukkigen oproepen zich zo snel mogelijk aan te melden voor de HK1000 tijdens een persborrel in het Nutshuis.

Vertegenwoordiger van de media die geïnteresseerd zijn kunnen de persborrel bijwonen.

Datum: Vrijdag 2 oktober 2015
Aanvang: 15.00 uur